UtusanDaily

Thursday 16 January 2014

REMY ISHAK BERHUBUNGANNYA DENGAN BUDI CITAWAN PULA..?

ri
Remy sebelum ini pernah dikaitkan dengan aktres Maya Karin, namun masing-masing tidak pernah mengaku mereka pernah menjalinkan hubungan cinta. Kini Remy sekali lagi dikaitkan dengan anak pelakon veteren, Wan Hanafi Su iaitu Budi Citawan.

“Saya kalau boleh tak mahu komen apa-apa mengenai hal ini, bagi saya tiada apa-apa pun yang perlu diperbesarkan,” katanya ringkas apabila diminta mengulas mengenai keintimannya dengan anak pelakon veteren, Wan Hanafi Su iaitu Budi Citawan.

Remy juag memberitahu, dia tidak selesa lagi apabila kisah peribadinya ditanya dan hanya akan mendedahkan hubungan cintanya jika dia rasa perlu untuk berkongsi.

“Sebenarnya dari dulu lagi, saya tidak gemar untuk komen mengenai hubungan istimewa ini. Namun saya akui saya agak terbuka jika saya rasa mahu berkongsi mengenai hubungan cinta saya,” jelasnya lagi.

Keintiman Remy dan Budi Citawan dilihat telah menimbulkan spekulasi umum berdasarkan gambar dan pergaulan mesra mereka yang sering menghadiri beberapa majlis hiburan bersama sebelum ini.

Dalam satu laporan akhbar tabloid memberitahu Wan Hanafi Su seolah-olah menyenangi hubungan mereka dan tidak mempunyai masalah atau halangan jika spekulasi yang dikatakan itu benar kerana dia sudah pun mengenali Remy secara dekat.

p/s: si ayah pun dah setuju, kahwin je cepat-cepat Remy oi..

No comments:

Post a Comment

IKLAN BERBAYAR 2

.

Blog Archive