UtusanDaily

Wednesday 15 January 2014

“Isteri untuk disewa” menjadi trend

Rent-a-wife atau Isteri untuk disewa adalah sebuah syarikat yang ditubuhkan oleh Juliette Bresnahan, ’Rent-a-Wife’ menyediakan perkhidmatan bagi lelaki yang masih single dan sebuk dengan kerja luar dan  memerlukan seorang isteri sewaan untuk melakukan perkerjaan rumah.

"Isteri untuk disewa" menjadi trend

Isteri untuk disewa ini bukanlah bermaksud sewaan wanita untuk melakukan hubungan seks tetapi untuk melakukan kerja rumah  seperti seperti ke dobi, atau mengurus rumah seperti membersihkan rumah anda, dan mereka juga boleh mengunakan menggunakan perkhidmatan ‘Rent-A-Wife’ untuk membantu kehidupan seperti rakan sembang teman untuk bermain dan lain.

"Isteri untuk disewa" menjadi trend
Pelanggan boleh memilih dari tiga pakej yang berbeza ketika menyewa sebuah “isteri”, misal “The Wife Starter” pakej lima jam (US $ 40/jam) atau “The Trophy Wife” pakej 15 jam (US $ 30/jam).

2013-09-01_090219


Ironisnya, walaupun perniagaan itu bernama ‘Rent-A-Wife’, tetapi ianya hanya untuk melakukan kerja rumah dan menjadi teman berborak bukannya dan ianya kini sudah menjadi satu trend di US dimana lelaki akan menyewa mereka untuk melakukan kerja-kerja rumah serta rakan berborak.

No comments:

Post a Comment

IKLAN BERBAYAR 2

.

Blog Archive