UtusanDaily

Sunday 24 November 2013

Artis wanita simpan anak ikan

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgquHyYGcMoROTBKEUs8f5f3WWGfWnkKv7x4nXkgqMYckD4-vlTXz_mf4PJ6adDb0s3qp4nezRVsRXRLsv67FWXN7-VeoPE1kP1WEtNK040FiQWQv18QCq7cNvaQkMoR5mc4VoA6bANwRfx/s1600/DSCN2154.JPG
gambar hiasan sahaja
SUDAH namanya Diva, pasti tak kering cerita artis. Kalau bukan daripada pengetahuan sendiri, Diva ada ramai sumber yang sedia nak kongsi cerita. Minggu ini, Diva saja telefon seorang teman yang sudah lama nak menyumbang cerita, satu soalan dipetik, berguguran ibaratnya cerita panas luruh dari bibir kawan yang Diva gelarkan dia Kepochiana Labuci itu.

Kata Kepochiana, dia dapat hidu permainan seorang artis wanita yang masih berstatus isteri orang. Maksudnya, artis wanita itu ada simpan teman lelaki atau tepat lagi anak ikan sedangkan dia masih bersuami.

Diva nak mengucap panjang pun tak tergamak, sebab takut juga bab-bab kecurangan begitu diketahui orang. Terfikir kalaulah adik-kakak sendiri yang berperangai begitu, haru jadinya.

Jadi Diva pun tanyalah Kepochiana, betul ke tidak cerita yang disampaikan itu. Lantas Kepochiana kata, dia sendiri selalu tengok dengan mata kepalanya betapa mesranya artis wanita berkenaan dengan budak jantan tu di sebuah restoran popular di Bangsar. Katanya, badan berketak tampan bergaya. Selalulah artis tersebut makan dengan teman lelaki mudanya di situ.

Bukan makan sahaja, Kepochiana juga pernah nampak aksi mesra dan manja artis wanita itu dicium di dahi dan pipi oleh teman lelaki anak ikannya. Kenapa anak ikan, sebab setahu Kepochiana suami artis itu tidaklah semuda lelaki yang selalu dikeleknya itu. Hebat sungguh penangan wanita berusia rupa-rupanya, ramai pula yang dapat teman lelaki muda.

Diva: Dengar cerita, ada Stadium Merdeka mini dalam Istana Budaya untuk SuperMokh Sebuah Muzikal, hebat ke tak hebat, tontonlah sendiri.

Artikel Penuh: http://kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2013&dt=1110&pub=Kosmo&sec=Diva_Interaktif&pg=dv_03.htm#ixzz2lVt5votD
Hakcipta terpelihara

No comments:

Post a Comment

IKLAN BERBAYAR 2

.

Blog Archive