UtusanDaily

Thursday 9 April 2015

Ozlynn mempertahankan tindakan Johan mencium bibirnya


Ozlynn mempertahankan tindakan Johan mencium bibirnya. Foto: Hafis Idzla.

KUALA LUMPUR: Pelakon Ozlyn Wati memilih untuk berdiri di belakang suaminya iaitu Johan (Raja Lawak) apabila mempertahankan tindakan pelawak itu yang mencium bibirnya ketika menghadiri Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH 2014) Ahad lalu.

Ozlyn berkata, bercium telah menjadi amalan mereka di rumah dalam menyatakan rasa cinta terhadap satu sama lain dan ia mengeratkan hubungan mereka sebagai suami-isteri.

"Bukan saya sahaja yang dia cium di bibir malah empat anak-anak kami dia buat begitu dalam menyatakan rasa kasihnya pada kami.

"Mungkin pada orang lain aksi spontan Johan itu keterlaluan tetapi bagi kami ia biasa sahaja kerana memang itu amalannya," katanya kepada mStar Online.

Dalam pada itu, Ozlyn berkata, dia berasa pelik mengapa tindakan Johan dipertikaikan sedangkan mereka adalah suami-isteri yang sah dan ia diketahui oleh semua orang.

Johan mencium bibir isterinya selepas dia diumumkan sebagai Penyampai Radio Lelaki Popular.

Malah dia pelik mengapa tiada pihak mengecam selebriti yang tidak mempunyai ikatan sah tetapi bergaul bebas dengan bukan muhrim pada malam itu.

"Malam itu rasanya ramai artis lain yang tiada ikatan sah tetapi berpelukan dan berlaga pipi, tidak pula dijadikan isu.

"Kami yang mempunya ikatan sah pula menjadi perhatian dan mendapat pelbagai kecaman," katanya.

Tambah Ozlyn, dia turut menonton kembali rakaman ABPBH 2014 dan mendapati isu berkenaan diperbesarkan kerana visual memperlihatkan mereka bercium cuma disiarkan selama dua saat.

"Saya ingatkan lama, cuma dua saat sahaja dan kami dituduh memberikan impak negatif kepada penonton terutamanya kanak-kanak.

"Ia berlaku terlalu pantas dan ia bukannya menimbulkan ghairah pun," katanya.

Pada ABPBH 2014 itu, Johan diumumkan sebagai pemenang kategori Penyampai Radio Lelaki Popular.

Dalam perkembangan lain, Ozlyn berkata, dia gembira kerana drama lakonannya iaitu Apa Guna Berjanji arahan Datin Paduka Suhaimi Baba tercalon dalam Anugerah Tribute P.Ramlee pada 19 April ini.

"Drama itu adalah yang pertama saya berpeluang berlakon di bawah arahan Suhaimi dan ia pengalaman cukup berharga," katanya.

No comments:

Post a Comment

IKLAN BERBAYAR 2

.

Blog Archive