UtusanDaily

Friday 27 June 2014

“It’s An Unofficial Party” – Keith Foo

keith
Mungkin ramai yang tertanya-tanya mengenai berita pertunangan pelakon, Keith Foo yang baru-baru ini mula tersebar selepas sekeping foto yang dimuat naik ke Instagram oleh pereka fesyen, Alia Bastamam.

Dalam gambar yang menunjukkan Keith sedang mengucup pasangannya, Kim Raymond, Alia turut menulis kapsyen “Kim and Keith are engaged! Congratulations to Kl’s most gorgeous couple. We can’t wait for the big day guys!”.

Bagi mendapatkan kepastian, Media Hiburan Online berjaya menghubungi Keith dan dia bersedia memberikan jawapan.

“Sebenarnya, foto tersebut diambil sejurus selepas acara KL Fashion Week. Ya, lokasinya adalah di restoran milik saya di Publika. Walaubagaimanapun, ianya bukanlah majlis pertunangan saya yang rasmi, sebaliknya, ‘it’s an unofficial party’ yang cuma dihadiri oleh beberapa teman rapat,” jelas Keith sambil ketawa kecil.

Menurutnya lagi, sekiranya dia benar-benar melangsungkan pertunangan, tentunya dia akan menjemput dan memaklumkan kepada pihak media.

“Saya akan menjemput rakan-rakan media untuk majlis pertunangan yang rasmi pada masa akan datang. Tarikhnya, saya tidak dapat beritahu kerana saya pun tidak tahu bila ianya akan berlangsung,” ujarnya lagi.

Hormat Privasi

Menurut Keith lagi, dia dan Kim bukanlah jenis yang suka mengambil tahu mengenai hal peribadi orang lain. Tambahnya lagi, dia berharap agar para peminat dan rakan-rakan media menghormati ‘privacy’ kedua-dua mereka.

“Kim tidak pernah merungut apa-apa kepada saya. Rasanya, khabar angin sebegini tidaklah mengganggunya cuma saya harap, semua orang boleh hormati ‘privacy’ kami berdua. Lagi pula, kami jenis yang menghargai waktu peribadi dan tidak suka mengambil tahu hal orang lain.

Tambah Keith lagi, hanya mereka yang tahu apa yang berlaku dan ianya bukanlah sebuah majlis pertunangan seperti yang dicanang oleh pelbagai pihak. Keith juga memohon agar pihak-pihak tertentu berhenti membuat spekulasi serta kenyataan yang tidak berasas.

Apa pun, Media Hiburan sentiasa mengharapkan yang terbaik buat pasangan merpati dua sejoli ini. Kalau benar seperti yang dikata, maka, kita sama-sama nantikan jemputan khas dari pihak Keith sendiri untuk ke majlis pertunangannya.

No comments:

Post a Comment

IKLAN BERBAYAR 2

.

Blog Archive