UtusanDaily

Monday 10 February 2014

Punca Nabil Mendapat Tempat Ke-5 Maharaja Lawak Mega 2013

Punca Nabil Mendapat Tempat Ke-5 Maharaja Lawak Mega 2013. Syasya dah agak dah masa nak sebut nama siapa peserta yang mendapat tempat ke-5 hari tu adalah Nabil. Youall nak tahu sebab apa Syasya rasa Nabil dapat nombor 5? haa, kalau nak tahu jom baca apa penjelasan tuan punya badan menerusi Mstar Online...

'Gagal Dalam MLM 2013 Bukan Sebab Aibkan Luna' - Nabil Ahmad

Kekalahan Nabil pada program Maharaja Lawak Mega 2013 (MLM 2013) bukan disebabkan kontroversi mengaibkan juri tetapnya iaitu Luna Maya.


Pelawak dan pengacara Nabil Ahmad menolak dakwaan kegagalannya dalam pertandingan akhir Maharaja Lawak Mega 2013 (MLM 2013) kerana kontroversinya mengaibkan juri tetap rancangan itu Luna Maya sebelum ini.

Nabil atau nama sebenarnya Ahmad Nabil Ahmad, 30, berkata, walaupun hanya mendapat tempat kelima MLM 2013, dia tetap bersyukur dan berpuas hati kerana telah memberikan persembahan terbaik kepada penonton.

"Saya sudah memberikan terbaik kepada penonton pada pertandingan akhir itu dan ia tiada kena mengena dengan kontroversi saya dan Luna kerana ia sudah pun selesai secara baik.

"Barangkali lawak yang saya ketengahkan berbeza dengan sebelum ini membuatkan penonton dan peminat masih boleh belum menerimanya," kata Nabil.


Dalam pada itu, Nabil berkata, walaupun telah membuat permohonan maaf secara terbuka kepada Luna dalam program Meletop pada Selasa lalu, dia turut meminta maaf kepada wanita berkenaan secara bersemuka ketika berjumpa pada Khamis lepas.

Walaupun mendapat tempat ke5 dah kira oklah Nabil. Ni Syasya nak join MLM nak buat muka comel pun tak dapat hehe... 

No comments:

Post a Comment

IKLAN BERBAYAR 2

.

Blog Archive