UtusanDaily

Wednesday 15 April 2015

Benarkah ASTRO sedang membekukan Zizan..??


MISS J mendapat tahu pihak Astro sekarang ini telah 'memperlahankan' penampilan Zizan Razak di stesen itu. Atau dalam bahasa mudah Zizan khabarnya dibekukan untuk sementara waktu. Miss J pun risik-risik sebab dia dibekukan di stesen itu.

Tapi yang lebih membuatkan Miss J terkejut apabila tiba-tiba pula nama Zizan dikatakan pelawak yang buat kerja tak senonoh dengan peminat wanita. Ini ekoran gosip panas dalam industri hiburan tentang seorang pelawak yang meminta gambar lucah peminat.

Miss J tidak percaya Zizan pelawak yang dimaksudkan kerana takkanlah Zizan tak tau kesannya. Apa lagi dia orang popular. Tapi di laman sosial khabarnya ada tersebar print screen benda tak senonoh itu.

Dalam kolum Apa Cerita pula, pelawak Tauke menafikan dia pelawak kasanova yang dimaksudkan. Tapi yang menariknya Tauke mendakwa tahu dan kenal dengan pelawak kasanova tersebut.

Tapi kawan Miss J tak dapat menghubungi Zizan untuk mendapat komen mengenai perkara ini. Khabarnya Zizan berada di luar negara, di Indonesia.

Miss J fikir Zizan perlu tampil membuat penafian untuk mengelakkan daripada terus difitnah sebagai pelawak kasanova tersebut. Zizan juga kena menjawab dan menjelaskan bahawa print screen yang tersebar itu bukan daripadanya.

Pada era teknologi maklumat di hujung jari sekarang ini, fitnah boleh dilakukan dan disebarkan dengan begitu mudah. Miss J anggap Zizan difitnah dan tanggungjawab Zizan ialah membersihkan namanya dari fitnah tersebut.

Zizan juga kena menjelaskan dakwaan dia dibekukan oleh Astro buat sementara waktu. Sebagaimana yang diketahui ramai, Zizan mengacara banyak program di Astro tapi tiba-tiba macam sunyi saja tak nampak kelibat Zizan.

Kadang-kadang pengacara popular macam Zizan tentulah penat dan mereka berehat. Ini pun membuatkan orang menganggap mereka kena beku. Sebab itulah kena jelaskan dan jangan lupa menafikan isu print screen itu.

Zizan juga kena menjelaskan dakwaan dia dibekukan oleh Astro buat sementara waktu. Sebagaimana yang diketahui ramai, Zizan mengacara banyak program di Astro, tapi tiba-tiba macam sunyi saja tak nampak kelibat Zizan.

No comments:

Post a Comment

IKLAN BERBAYAR 2

.

Blog Archive